Škôlkari v knižnici

12.03.2014 15:37

    Aj tohto roku si deti z Materskej školy v Chtelnici našli čas a prišli do našej knižnice aby sa dozvedeli kde knižnica je a ako to v nej funguje. Asi 30-tke budúcim čitateľom som predstavil knižnicu, jej priestory, knižky určené hlavne najmenším čitateľom aj aktuálne akcie v knižnici - najmä celoročnú súťaž zameranú na podporu čítania. Deti sa živo zaujímali o knižky, čo ma veľmi potešilo. Mali pripravenú aj pesničku, priniesli mi vlastnoručne namaľované obrázky, ktoré skrášlia priestory knižnice - za čo im pekne ďakujem. Ja som im na oplátku prečítal rozprávku z knižky o medvedíkovi Brumkovi. Deti si potom ešte prelistovali knižky, ktoré mali pripravené na stoloch a malá sladká odmena ukončila návštevu škôlkarov v Obencej knižnici v Chtelnici. 

Dúfam, že sa im v knižnici páčilo a že sa s mnohými z nich budem stretávať aj častejšie - pri ich návštevách knižnice.

 

Fotky z návštevy nájdete aj tu.

J.Sirota

—————

Späť